mandag 25. oktober 2010

KLAR FOR HØST

Med høst kommer mørke kvelder, og da er det koselig å tenne litt lys på kvelden! 


Har disse lysestakene fra Menu som jeg er så fornøyd med! De pakker jeg så og si aldri bort - fordi det er enkelt å bytte ut innholdet etter smak og behag, og stil og humør. 




Akkurat nå er det godtestenger (hjemmelaget av Fimo-leire da, men de fleste tror de er ekte).


Se så mye fint man kan gjøre! Collage fra forskjellige forhandlere av Menu Galerie. 


Ser det er mange som blogger om jul allerede, og jeg gleder meg til å bytte ut utstillingen min med juleutstillingen når den tid kommer! 


Forresten så er Tripp-Trapp-stolen ferdig malt! Resultatet ble faktisk ikke så verst. Bilder kommer om ikke lenge! 

2 kommentarer:

  1. Er så enig! De lysestakene er veldig fine og dekorative. :-)

    SvarSlett
  2. Så fine lysstaker. Jeg er spent om Tripp-Trapp-Stolen. Ha en fin dag. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki