fredag 8. april 2011

FINE FARGER OG FAT

Jeg har tidligere skrevet om det å "finne seg sjæl" sånn interiørmessig, både når det gjelder farger og stil. Kom over dette bildet her om dagen, og jeg syns fargene var så fine sammen! For ikke å snakke om de artige hundene. :) 


Funnet hos Artatheart

Blå/turkis er en farge jeg tror jeg aldri blir lei av, og den orange krakken vår har jeg blitt veldig glad i, den passer liksom overalt! Kanskje disse fargene er noe jeg kan prøve å gjennomføre her hos oss.. 


Ønsker alle en fargerik fredag! 

4 kommentarer:

  1. Herlige friske og vårlige farger. Liker selv godt turkis. Ellers er jeg mest glad i naturtoner og hvitt (kjedelige :)
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Søøte! vi trenger litt farger ja! Håper du får en flott helg! klemklem:)

    SvarSlett
  3. Fine, flotte Kristin-farger!! :-)

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen på bloggen min! Herlig å oppdage din fine blogg:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki