lørdag 2. april 2011

UTFORDRING: GJØR DET SELV

Tema for månedens utfordring hos NIB er "Gjør det selv" - og det liker jeg! Denne gangen blir det en reprise av puffen jeg har pusset opp, som var virkelig sliten da jeg fant den på loppemarked. Den ble min for kun 50 kroner, og etter noen timer med omsorg, pussing, maling om omtrekking ble den så god som ny! 






Her ser dere utgangpunktet til venstre: 
Jeg fjernet det gamle trekket, pusset alle sider og malte i en lys beige som passet til stoffet jeg hadde kjøpt.






Jeg kjøpte ny skumplast og jeg valgte et litt lekent stoff ettersom puffen brukes til oppbevaring av leker på stua. 



Greit med god plass å kunne slenge rotet oppi! 



Stoffet er kjøpt på Etsy og finnes i flere farger. 


Gleder meg til å kikke innom andre i utfordringen som har gjort ting selv, er sikker på at jeg kommer til å finne masse inspirasjon og tips til ting jeg kan gjøre! Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar så jeg kan komme og kikke inne hos deg! 

Ønsker alle en god helg! 

PS: Velkommen til mine nye følgere! Er du innom for første gang har du fortsatt mulighet til å bli med på min give-away - trekningen er mandag 4. april! Legg igjen en kommentar under dette innlegget

13 kommentarer:

  1. ...super fin puff
    med uberkult trekk ;)

    ...Er så morro å se forandringen!

    lykke til i utfordringen :)

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. utrolig kult bilstoff! og veldig greit med ting som man kan slenge rot i, ja... :) ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Puffen ble utrolig flott! Flink og kreativ du er!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Wow! Vilket lyft den fick när du målade och klädde om! Vad duktig du är!

    SvarSlett
  5. Kjempe fin ble den! Lykke til!
    Kram

    SvarSlett
  6. så kul puff, liker retrostoffet på den;)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fiine kommentarer! :)

    SvarSlett
  8. Skulle ønske jeg også kunne kommet over en sånn puff til 50,- da gitt.
    Har sett en til nå, men den skulle de ha 400,- for, og det hadde jeg ikke råd til da.

    Din er jo råstilig da med det bilstoffet. Flink er du!


    Og tusen takk for varme ord og omtanke + besøk i bloggen min.

    Stooor klem fra meg. <3

    SvarSlett
  9. Kjempetøff puff med tøff trekk! OG for en fantastisk ting å skjule ting i ;) Lykke til!!

    Fin uke te dæ! :)

    SvarSlett
  10. Utrolig kul krakk - stilig :) Hyggelig at du er med i give awayen!!
    Ha en flotters uke :)
    Klem Martemora

    SvarSlett
  11. Tusen takk for en så hyggelig kommentar på bloggen min :)

    Puffen ble kjempe fin med litt ny maling og det tøffe stoffet ;)
    Lykke til!

    Ønsker deg en flott mandag!

    SvarSlett
  12. Det stemmer at vi har en felles venninne! Vi har kjent hverandre siden videregående. :)

    SvarSlett
  13. Virkelig tøff puff! Liker når tingene har litt attityd, spesielt til barnerom/ting. ;-) En god jobb du har gjort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki