lørdag 15. juni 2013

GOD HELG


En kjapp tur innom for å ønske deg en god helg! Tusen hjertelig takk for alle kommentarer, varme tanker og virituelle klemmer angående lillebrors situasjon! Det varmer virkelig, mer enn dere tror! Han er heldigvis mye bedre nå, de har ikke funnet noenting på noen prøver! Litt merkelig, men det viktigste er at han er i form! Litt sliten etter en nesten normal uke i barnehagen, men det er vel vanlig for flere av de små. Nå ser vi frem til en rolig helg, vi har igrunnen ingen spesielle planer bortsett fra å nyte at vi har bedre tid og kan finne på noe morsomt sammen! 
Foto funnet via min Pinterest.

3 kommentarer:

  1. NÅ kom jeg inn på bloggen din;-) Hadde problemer med det før i dag- så jeg har svart deg på kommentaren inne hos meg:-)

    Og nå kan jeg ønske deg ei god, ny uke her, håper alt er bra med gutten din, det hørtes veldig ekkelt ut det der...

    Mange klemmer

    SvarSlett
  2. For et fint bilde - sterke farger :-) Uff, det er ikke noe særlig når de små er syke. Vi fikk oss en støkk når Ada var liten, da de trodde foldene i hjernen hennes lukket seg for tidlig og at de måtte åpnes ved operasjon. Heldigvis var det ikke tilfelle, hun hadde bare lite hode som sin mor. Hi-hi.

    Godt at alle prøver viser en frisk og fin sønn. Ingenting er bedre enn det. Stor klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaren inne hos meg :D Så hyggelig og fargerik blogg du har.
    Hadde veldig sansen for dette lysfatet :)
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki