lørdag 22. mars 2014

MINNER GJENNOM 10 ÅR


Tenk - jeg har blogget i snart ti år! (På to ulike adresser før Kikkis planet) Gosh - hvem skulle trodd..! :) I går bestilte jeg bloggbok av bloggen via Blog2print og jeg gikk gjennom litt gamle innlegg, og syns faktisk det er veldig gøy å ha blogget over så lang tid! Det er veldig gøy å ha bloggene i bokform også, er koselig å kunne bla gjennom, og veldig gøy for barna og se bilder fra da de var små, og lese hva vi skrev, de første ordene de sa. 

Hele bloggeventyret startet da jeg og min mann flyttet til Australia for å studere, da laget vi en felles blogg for at de hjemme kunne følge litt med på hvordan det gikk med oss på andre siden av jordkloden. Etterhvert ble det jeg som tok mer av bloggingen, og da vi kom hjem fra Australia ble det hverdagsliv og barn, så over på mer interiør, blandet med hverdagsliv. 

Bloggingen er min hobby, og den har ført med seg så utrolig mye positivt. Én ting er gleden over å ta bilder og lære mer om foto og bilderedigering, det har utviklet seg mye i løpet av disse årene. ;) Men den største gleden er de menneskene jeg har fått møte gjennom bloggingen. Både gjennom kommentarer, gjennom mailer, instagram og gjennom andre blogger. Mange har jeg ikke truffet "in real life" men likevel føler jeg at jeg har blitt kjent med dere. Noen har jeg vært så heldige å få møte, og det er personer med samme interesser, som er varme, og som gir av seg selv og som jeg er så glad for å ha blitt kjent med! Så TAKK til akkurat deg for at du tar deg tid til å lese, for at du (kanskje) legger igjen en kommentar, jeg setter stor pris på alle som er innom her! Så får vi se, da, om bloggingen fortsetter i ti nye år..? :) 

Bildene over er fra oppholdet vårt i Sydney - mange gode minner! Alle foto er mine egne. 

3 kommentarer:

  1. Så fint innlegg :) Gratulerer med jubileum ;)
    Håpar du kjem til å blogge i minst ti år til :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Å så koselig. 10 år er jo helt utrolig!!! Bloggen din er så koselig at jeg håper du fortsetter i mange år til :)

    klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig gøy å kunne få bloggen i hard copy! Og for en jobb du egentlig har gjort, med å ta bilder, skrive og dele av deg selv over så lang tid! Du vet jo at jeg setter utrolig pris både på bloggen din og dine hyggelige kommentarer på både blogg og insta, du er en tvers gjennom fin person som jeg er glad for at jeg har fått møte på ordentlig! Jeg henger "litt" etter med å svare de som har kommentert inne hos meg, og har en skikkelig opprydning nå i formiddag. Så derfor vil jeg også si tusen takk for at du deltok i giveawayen jeg hadde! Du har sikkert fått meg deg at det dessverre ikke ble noen premie på deg denne gangen, men jeg har faktisk klinka til med en ny giveaway allerede. Min gamle skolevenninne har blitt plukka ut til å være Bloomingvilles kunstner for sesongen, og nå kan du vinne to flotte illustrasjoner av henne inne hos meg, så du får trekke nye lodd og krysse fingrene på nytt! Jeg håper sola skinner hos dere også i dag og at du får ei fin ny uke! Klem fra Lina

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki