mandag 31. mars 2014

SPIDERMAN BURSDAG!



I helgen har vi hatt stor feiring av vår flotte fireåring! Barnebursdag på lørdag, og familiebursdag på søndag - og i dag har han blitt feiret i barnehagen. Det blir tre dager til ende det! Tøffe gutten vår var veldig fornøyd med å ha bursdag så klart! Nå ER jeg fire år mamma! sa han med et stort smil i går. 

Vi ordnet til skikkelig Spidermanfest, ettersom det er noe av det mest populære for tiden. Fireåringen og de små gjestene på lørdagen var veldig fornøyde! Noe av det jeg hadde forberedt har jeg vist frem tidligere. Kaken har jeg også vist på Instagram - det måtte jo bli selveste Spiderman. Til lørdagens fest laget jeg også egne lapper på vanlige brusflasker: Spiderman-brus, Supermann-saft og Batman-brus. Det syns barna var veldig gøy! Jeg klippet kun ut farget papir i samme høyde som etiketten, og festet med tape. Limte til slutt på superhelt-logoer lastet ned fra nett, gratis til privat bruk. Ballongene hadde jeg liggende i skapet, og pom-poms-ene brukte jeg i fjor til Lynet-bursdagen. Minimuffins er genialt til barnebursdag har jeg funnet ut, da blir det ikke liggende igjen mange halvspiste muffins.. :) Det er gøy med bursdager! 

I kveld skal vi legge på nytt sengetøy som han fikk i gave - med Spiderman på så klart.. :) 

6 kommentarer:

  1. Du er bare rå når det gjelder barnebursdag!! :) Superstilig var det! :) Forstår godt at 4 åringen var fornøyd! :)

    Ønsker deg en fin ny uke!
    klem

    SvarSlett
  2. For et herlig bursdagsselskap! Så gjennomført og morsomt :-)

    SvarSlett
  3. Det er jo mammaen som er den egentlige superhelten her !!! snakk om flott bursdsag :))))

    SvarSlett
  4. Herregud, kanskje jeg skal ha barnebursdag neste gang jeg fyller år, og da skal du få stå for dekorasjonene ;) Superfint!

    SvarSlett
  5. The commodity arena let up during yesterday's trading session after Bernanke confirmed what we all already knew. The Fed will initiate QE3, and the easing shall devalue the US dollar and push up the prices of commodities. We saw fresh six-month highs almost across the board on our screen for various commodities we follow and even saw some beaten down sectors moving, and moving strongly at that. We have been bullish of precious metals and oil, and might recommend investors take rolex submariner replica some profits on the precious metals trade going into the weekend and then use that capital to either re-enter after the pullback (possibly around the $1700/ounce louis vuitton outlet range) or diversify within the hermes outlet commodity space, either play works for us.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki