tirsdag 16. september 2014

INSPIRASJON OG PLANER FOR BADEROM


1 / 2 / 3
For tiden går det i planlegging av baderom for meg - og ALT annet som skal planlegges til det nye huset. :) Dagene og kveldene går så altfor fort! Ovenfor er noen inspirasjonsbilder til badet. Vi har bestemt oss for fliser på bad i 2. etasje, som blir det største badet, og det badet vi kommer til å bruke mest. Her blir det store, hvite fliser (30x90) på vegg, med rette skårne kanter. På gulv skal vi ha 15x15 flis med en sement-aktig, grå overflate. Vi har vært så heldige å fått masse god hjelp og veiledning fra Monter Zeiner her i Tønsberg, som er veldig flinke! Så vi tror dette skal bli så bra! Blir spennende å se hvordan det faktisk blir - syns ofte det er vanskelig å se for seg, men flisene er i alle fall veldig fine! :) 

Innredningen tenker jeg skal være enkel og moderne, men samtidig praktisk. Det er vi avhengige av med en familie på snart 5 stk! :D Vi skal ha badekar og en dusjnisje med dusjvegger. Dobbel vask skal vi ha, og vegghengt toalett. Og skittentøyssjakt som går direkte ned til vaskekjelleren! Spent på hvordan det blir i praksis, håper det blir superbra! 

Har du noen tips til innredning av bad? Har du noen lure løsninger hjemme hos deg som du er veldig fornøyd med? Del mer enn gjerne i kommentarfeltet! 

4 kommentarer:

  1. Så spennende med både nytt hus, nytt bad OG baby, du kommer ikke til å bli arbeidsledig de neste årene - hi, hi :-) Men, alle tingene er bra ting så det går nok strålende. Høres superkos ut å ha både søster og beste rett i nærheten, det kommer dere til å få masse nytte og kos av. Huset ser jo kjempefint ut.

    Lykke til med badet og alt annet som skjer for tiden!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe - det blir nok å holde på med i årene fremover ja! :) Vi gleder oss til å få familien så nærme, det vet jeg både vi voksne og barna kommer til å ha mye glede av. :)

      Slett
  2. Det kommer til å bli superfint! :) Gleder meg til å se. Lurt med skittentøysjakt rett ned til vaskerommet. Det har mine foreldre og det er kjempedigg! :)
    Kos deg videre med planleggingen!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg også veldig til å se! Selv om man har sett noe lignende på bilder, og sett på produktene, så blir det noe annet å se det på plass på VÅRT bad, liksom.. :) Blir spennende!

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki