tirsdag 21. oktober 2014

BYGGEOPPDATERING


Har vært mye inspirasjonsbilder her i det siste, så jeg tenkte jeg ville dele litt fremgangen på huset også! Tenk at det før sommeren så slik ut, og bare for noen måneder siden så slik ut! Om bare noen få uker får vi nøklene til huset og kan begynne på vår egeninnsats.. Sprøtt, og veldig, veldig gøy! Jeg tror det fortsatt ikke har gått opp for meg at vi skal flytte inn her før jul, og kanskje feire vår første jul i nytt hus! (Hvis vi kommer så langt som vi håper før den tid.) Hvis vi ikke kommer like langt som vi har tenkt har vi heldigvis åpen billett for julefeiring hos svigermor og svigerfar, hvis vi helst vil komme oss bort fra byggekaos.. :) 

4 kommentarer:

  1. Så gøy å følge med på prosessen!! :) Huset er jo kjempeflott!!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre Bella! Ja, vi tror det skal bli bra til slutt! Er ikke det mest fancy huset, men det er godt utnyttet, og vi tror vi kommer til å trives veldig godt i området!

    SvarSlett
  3. Huset ser kjempefint ut!! Tenk så moro det blir å flytte inn! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi! Vi gleder oss til å flytte inn, men gruer oss lit ttil alt som skal gjøres.. :) Spent på når vi er HELT ferdige med alt liksom. Men uansett blir det veldig spennende og gøy å flytte inn!

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki