fredag 23. januar 2015

NYE MULIGHETER


Nytt år - nye muligheter! Jeg har ært en dårlig blogger i dette nye året, men jeg har ikke gittt opp håpet om lysere tider! Det har vært så mye på timeplanen sånn ellers i livet, og da har bloggen blitt satt litt på vent. Flytting til nybygd hus i november, men fortsatt har vi  masse jobb som gjenstår her før vi er helt i mål. Huset er ikke helt bloggbart for å si det sånn! :D Men vi kommer litt og litt i orden, så jeg håper å vise små glimt etterhvert. I tillegg går vi å venter på vårt nyeste mirakel som er i magen (derav dagens bilder) - terminen er i morgen! Så det er spennende tider. :) 
I dag skinner solen her hos oss, og vi har hatt SNØ denne siste uken! Barna har storkost seg med ski og aking hver dag, både på skole/barnehage og hjemme på ettermiddagene. Vinteren skal virkelig utnyttes til fulle når den endelig har kommet hit! I kveld er det meldt mildvær, så vi får se om det er siste sjangs for skiføre i dag. 
Håper du har hatt en god uke, og at helgen blir minst like god! 

11 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge deg videre i 2015!! :) Og lykke til med spennende tider, håper lillegullet kommer snart!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Blir spennende å se! Gleder meg til både baby og blogging fremover! ;)

      Slett
  2. det skal bli koselig å følge deg videre!

    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre frøken Fabelaktig! ❤️ Fredagsklem til deg!

      Slett
  3. Oi, oi! Da gjenstår det jo virkelig å ønske deg masse lykke, lykke til - i morgen! :-) :-) Kombo av slitsomt og spennende å gå sånn og vente, spør du meg. Gleder meg til å følge deg videre på ferden. Og du, verdt å vente lenge på blogginnlegg fra deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå - takk, takk snille! Det var fine ord! Godt å være i gang igjen! :)

      Slett
  4. Håper du slipper å gå så lenge over tiden. Tvi tvi for raskt og flott levert babys, og godt nyttår :D

    SvarSlett
  5. Å snart er hun her! Masse lykke til. Skjønner godt at bloggen ikke prioriteres i perioder.

    Klem

    SvarSlett
  6. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  7. very good post,,
    i really liked
    http://obatherbalispatradisional33.wordpress.com/

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki