fredag 27. februar 2015

UNBREAKABLE MUMS

#Sponset. Kikkis planet har et samarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg innlegget som sponset.

Når jeg trenger tid for meg selv i en travel hverdag, så er noe av det beste som finnes å sove! Eller å koble helt ut med en favorittserie på Netflix. Jeg skulle ønske jeg kunne si at det beste som finnes var å trene, men slik er det ikke akkurat nå med ei skjønn lita tulle som er én måned gammel, da må man sove når man kan! :)
Akkurat nå ser jeg på serien House of cards - som kommer med ny sesong i dag! Mannen i huset har sett de to første sesongene, men jeg klarte ikke helt å henge meg på - men nå er jeg hektet! Så jeg har tatt litt av et maraton for å være klar til den nye sesongen kommer.

Har du noe spesielt du liker å koble ut med når du har noen minutter for deg selv?

1 kommentar:

  1. wow beautiful picture

    http://suplemenkesehatankulitglucogen33.wordpress.com/

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki