onsdag 15. april 2015

DRØMME SEG BORT

#Sponset. Sengetøyet i innlegget er sponset av By BRORSON


Det blir en god blanding av blogginnlegg for tiden, med både hverdag, babynytt og interiør. I dag blir det interiør-innlegg. :) Jeg har vært så heldig å få prøve et sengesett fra merket By BRORSON. Jeg fikk vasket det så snart jeg fikk det i hus, tromlet det i en fei (selv om jeg egentlig tror man ikke skulle det? Uansett holdt det seg kjempefint og veldig mykt), og fikk byttet på sengen vår. Jeg skal innrømme at jeg ikke er kravstor på dyne- og putetrekk, jeg sover godt uansett farge, krepp eller sateng, frotté eller vanlig. Men jeg må si: dette er nok det lekreste sengetøyet vi har hatt i hus! Så deilig og hvitt 'a gitt! :)

Store putetrekk, vi snakker hotell-standard vil jeg påstå, og designet som heter "Game and Feathers" syns jeg er veldig fint.

Vi mangler litt på å få soverommet ferdig, blant annet gardiner som vi begynner å merke veldig behovet for. Det er jo sprell lyst kl 06, når barna ofte kommer inn til oss, og da er det jo ikke sjangs til å lure de med at det fortsatt et natt.. ;) 

Sengegavl har jeg ønsket meg lenge, før vi flyttet hit også, men vi får se når det kommer på plass. Nå har jeg hengt opp fine plakater som jeg har funnet til gratis nedlasting på nett. Jeg har lyst til å lage sengegavl selv, men det er ikke førsteprioritet på lista. :) Så enn så lenge så får det være som deg er. Nå har vi i alle fall stiiilig sengetøy å drømme oss bort i! 

Litt babynytt til slutt: Det går SÅ mye bedre med Mia nå! De siste dagene har hun sovnet flere ganger alene i egen seng (som vi har hevet hodeenden på) og hun er så blid og fornøyd som det går an! Vi er så lettet og glade for at hun har det så bra nå! Hun sovner også i egen seng på kvelden, ca kl 20, og sover til morgenen, bare avbrutt av et par måltider i løpet av natten. Hurra! Vi satser på at denne gode trenden fortsetter! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki