søndag 5. april 2015

PÅSKEINSPIRASJON PASTELL


Kilder: 1 / 2 / 3 / 4 / 5

Håper du har en fin påske? I dag har vi tatt turen hjemover fra en fantastisk påske hos svigerfamilien. Deilig å være borte, deilig å komme hjem! :) Barna var supergreie i bilen, selv om det ble en litt lengre tur pga kø. Vi måtte stoppe én gang for å gi minstemor mat, men ellers sov hun stort sett hele turen. Vi koste oss både med full musikk (Frost, MGP jr og Minions-sanger), Albert Åberg på lydbok, litt godis, og mye bokstav-gjetteleker og "føstemann-til-å-se-..."-leker. 

I morgen har vi ikke mange planer, tenker bare å ta oss en liten tur i nærområdet her, kanskje en liten piknik siden barne syns det er så stas. Så skal vi på middag sammen med min familie hos Besta, det blir koselig.
Legger ut siste rest av påskeinspirasjon i dag. Jeg syns Pinterest er et fint sted å finne inspirasjon, både til påske og andre ting! Jeg har mange "oppslagstavler" der, alt fra interiør, til fototips, oppskrifter, trening, klær og hårfrisyrer. Du finner alle mine brett ved å klikke her. Bruker du Pinterest for å hente inspirasjon? Håper du har hatt en fin påskehelg, og at andre påskedag også blir en god dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki