fredag 22. mai 2015

VINN KAFFEMASKIN!

#Sponset. Kaffemaskinen er sponset. 

Jeg har vært å heldig å få prøve kaffemaskinen Tassimo Vivy fra Bosch. 
Og det beste av alt - du kan vinne en til deg selv! :) Sjekk hvordan lengre ned i innlegget! 

Vi har en kaffemaskin fra før, men den lager kun kaffe, og denne Tassimo Vivy kan så mye mer! Siden jeg ikke er veldig glad i kaffe gledet jeg meg virkelig til å prøve, spesielt nyheten Freia Regia kakao. Man kan i tillegg få kjøpt både te, cappuchino, latte og andre "spesialdrikker".
Tassimo har noe som heter Intellibrew som gjør at maskinen scanner en kode på hver kapsel, som gjør at den vet nøyaktig hvor mye vann som skal brukes, og hvor varmt det skal være, og hvor lang tid den skal bruke. Fancy, ikke sant?


Det positive med maskinen er at den er lett å bruke når du har fått koblet den opp, bare putt kapselen på plass, og trykk på knappen. Den sier til og med i fra når du må fylle på vann på tanken. Den tar liten plass på kjøkkenbenken, og trenger ingen tid til oppvarming når du skrur den på. Så om du tror denne kan være noe for deg er alt du trenger å gjøre å legge igjen en kommentar under innlegget på Kikkis planet side på Facebook! Du kan lese mer om kaffemaskinen her, og se de forskjellige kapslene her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki