onsdag 4. november 2015

GRATIS FARSDAGS-PLAKAT




På søndag 8. november er det farsdag! Trenger du en gave til verdens beste pappa, kanskje litt i siste liten? Her er en gratis plakat som du kan laste ned og skrive ut hjemme hos deg selv! Den kan selvfølgelig også brukes som farsdagskort. Jeg har laget versjoner i sortgrøntblått og brunt. Klikk på linken til den fargen du vil ha, så velger du bare "print" over plakaten. Del gjerne videre, jeg blir veldig glad om flere som kan ha nytte av plakaten! :) 

I dag skal vi ha barnebursdag for jenta vår som har blitt 7 år! Ca 20 jenter kommer til festen, så det blir stor stas! Jeg får vise bilder etterhvert. Nå skal jeg ordne glasur på kaken! :) 

1 kommentar:

  1. Denne skal printes!:-D Lykke til med barnebursdag! Hipp hurra! Ønsker deg en god dag:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki