tirsdag 3. januar 2017

NYTTÅRSAFTEN 2016


2017! Håper du har hatt en god start på det nye året? Noen detaljbilder fra nyttårsbordet fikk jeg tatt i dagslys (stjerne i boka!) før gjestene kom. Vi proriterte rydding og vasking av hus kvelden før, og pynting og borddekking samme dag. Note to self: Gjør borddekkingen dagen i forveien. :) En veldig koselig kveld sammen med gode venner ble det uansett. Helstekt kalkun, amadine- og søtpoteter, sellerirotpure, waldorfsalat (selvfølgelig) eple- og spinatsalat.  For en gangs skyld var vi faktisk klare med maten til avtalt tid - haha. Stjerne i boka igjen! Men jeg tok ingen bilder av maten! Det betyr vel at jeg var opptatt med å ha det hyggelig med familie og venner, jeg får skylde på det. ;) 

Tidligere har vi pleid å ha litt planer for kvelden, quiz eller leker for barna, men denne gangen hadde jeg ikke planlagt så mye. En spontan skattejakt etter godteposer ble det, ellers koste alle seg sammen og lekte. Mia sovnet til ca vanlig tid, mens vi andre holdt ut til kl 02. Vi feiret det nye året med tiramisu og knekkebrød! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki