fredag 4. august 2017

TILBAKE TIL HVERDAGEN


Denne uken har hverdagen startet for oss voksne, mens barna har kunnet nyte ferien noen dager til sammen med besteforeldre. I dag kommer barna hjem - som vi gleder oss! Selv om vi har vært opptatt med jobb, fiksing i huset og fått gjort masse, så savner man de jo når de er borte, disse små. Helgen skal brukes til forberedelse på høsten og litt diverse ting som må gjøres i huset. Nå er det straks hjem å ordne det siste før barna kommer hjem! 

Har fått endel spørsmål om denne kalenderen og tusjene på bildet. Tusjene er kjøpt hos Staples. Jeg vet de har samme på Clas Olsson, og sikkert flere steder som selger skrivesaker. Kalenderen har jeg tegnet selv i en notatbok jeg har kjøpt som heter Leuchtturm1917. Boken har små dotter som gjør det enklere å tegne egne mønstre og figurer - alt for et mer organisert liv så klart. Veldig populært for de som driver med "bullet journaling". Anbefaler deg for eksempel å sjekke ut taggen på Instagram! Veldig mange fine tegninger og tips til organisering. Selv om mye av min hverdag i jobb er digital, så syns jeg det er fint å ha noe analogt også, slik som denne boken. Kommer nok til å skrive litt mer om det etterhvert. 

Håper du får en god helg! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki