mandag 16. august 2010

INNGANG

Ettersom dette er et forsøk på en interiørblogg, så er det vel på tide å vise litt fra der vi bor. Og hvor er vel mer naturlig å starte enn ved inngangen?


Bækkevold. Enkelt og greit.

Her er det et felt over skiltet som har vært falmet som jeg har irritert meg fælt over. Men i dag fikk jeg hengt opp denne:


I glass og ramme. Vel-kom-men.

Hadde en ramme fra IKEA liggende som ikke var i bruk, og den passet jo ikke så verst til fargen på veggen!

Har skrevet med broderi-fonten "Home Sweet Home" og printet ut her hjemme - ikke mer hokus pokus enn det. Har lyst til å henge opp et eller annet så vi kan tenne lys ved inngangen, det er så koselig nå utover høsten når det blir mørkere - har bare ikke helt funnet ut hva eller hvordan jeg skal gjøre det.



Ugler. I vinduet.

I vinduet ved døra henger det ugler på en snor. Den laget jeg selv før Tobias ble født, skal representere alle i familien tenkte jeg - to store og to små. :-) Husker jeg så noe lignende på nett, så jeg søkte på bilder og tegninger av ugler og satte sammen disse figurene i filt.


Små. Og store.



Ubrukt. Postkasse.


Ved siden av vinduet henger det en grønn postkasse som vi ikke bruker. Har lurt på å gjøre noe fint ut av den også, kanskje blomster oppi? Men så er jeg så innmari dårlig med blomster, så det hadde nok blitt silkeblomster i så fall.. Enn så lenge får den henge i fred.

Håper å vise litt fra gangen (eller entréen som det heter på fint) i neste post - må bare få ryddet litt først..!

2 kommentarer:

  1. Så koselig inngang! Gleder meg til å bli med videre inn :-)

    SvarSlett
  2. Takk - så koselig med kommentar!
    Tenkte det måtte være greit å starte med inngangen og entréen i alle fall, så få vi se hvor det bærer etter det. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki