søndag 13. mars 2016

HANCOCK CUPCAKES


I kveld har jeg sittet og gått gjennom litt bilder på Mac'en - det trengtes en opprydning! :) Jeg fikk ryddet litt i mapper og slettet endel, og kom over disse bildene. Dette er cupcakes som jeg har pyntet - hvem skulle trodd? :D Jeg var så heldig å få være med på et kurs for en tid tilbake hos Ingrid Hancock Bjerknes, som er gründeren bak Hancock Cupcaces. Jeg lager oftest det som jeg velger og kalle "muffins" og med langt i fra så fancy glasur som dette - hehe. Men det var veldig gøy å lære litt mer om det! Ulike tupper man kan bruke på sprøyteposen for å få forskjellige mønstre - jeg hadde null peiling fra før. Ingrid har gitt ut to bøker - om cupcakes og cookies - og hun arrangerer både kurs for private, og workshops for bedrifter, om du vil lære mer om dette! Håper du har hatt en fin helg og er klar for en ny uke! Tenk - plutselig er det påske! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki