torsdag 9. desember 2010

TRIPP-TRAPP FERDIG

Endelig kommer det bilder fra resultatet av Tripp-Trapp-stolen som jeg pusset opp! Den har vært i bruk i flere uker allerede, det er bare jeg som er treig med oppdateringene.. :-) 


Malingen har holdt seg veldig bra, brukte Lady Interiør maling, Isvann, halvblank tror jeg det var. 


Herlige Ronronos fra Les Deglingos fikk være med på fotoshooten.. 



Hvordan den så ut før kan du se her! Ble veldig stor forskjell, er veldig fornøyd med resultatet. Ser for meg at malingen vil klistre seg litt i festet mellom plate og stol, men det får vi jo ta når den tid kommer. Om det blir litt flassing av maling så kan man jo bare flikke litt på. Andre som har erfaring med å pusse opp barnestoler? 

3 kommentarer:

  1. Den ser jo som ny ut! Kanskje jeg skal prøve meg jeg også... hm ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  2. Resultatet var jo veldig fint! Liker fargen veldig godt. Og fotomodellen er helt genialt og søt.
    Ha en strålende helg!
    Hilsen allesistgut

    SvarSlett
  3. Jeg pusset opp min stol nå i sommer, men gjorde den feilen å bruke pensel på grunningen og rulle på malingen. så penselstrøkene synes dessverre gjennom... :(

    Her inne likte jeg meg - og legger meg til som følger.

    Kanskje du har lyst å være med på blogglotteriet mitt tror det kan være noe der som kan passe på et barnerom eller som venninnegave ;)

    Ønsker deg en fin førjulstid!
    mvh. Frk.Fjong

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki