tirsdag 11. mars 2014

INSPIRASJON: GULV


1 / 2 / 3 / 45
Vi venter på at byggesøknaden vår skal godkjennes, i mens benytter jeg tiden på å finne inspirasjon til interiøret! Denne gangen har jeg funnet noen bilder av fine gulv. Det finnes så utrolig mye fint å velge i, og vi har ikke helt bestemt hva vi kommer til å lande på. 

Jeg syns det øverste bildet er morsomt - gøy med miks av litt forskjellig. Liker også bilde 2 godt, ser ut som betonggulv, og det syns jeg er tøft. Liker også helt hvitt gulv, men lurer på om det ikke er helt for oss.. :) Ser for meg mye rengjøring og vedlikehold.. 

De to siste er kanskje de mest "vanlige" og det vil kanskje være enkelt å gå for denne typen utseende. Det blir spennende å se hva vi går for til slutt! Nå venter vi bare spent på begynnelsen av april da søknaden skal opp til behandling! Har du noen favoritter blant disse bildene? 

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte gulv her. Jeg elsker rene, grå gulv og skulle gjerne hatt det her, men her er det parkett i begge etasjer. Det passer godt til huset, er godt å gå på, men er ikke det kuleste i verden :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Masse fine gulv:)eg har kvite gulv og svarte og det viser jo meir men er jo fint da men betongulv er knallstilig!

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Finfine inspirasjonsbilder! Min favoritt er nok de to tradisjonelle valgene nederst, men jeg er sikker på at dere ender opp med fine gulv uansett hva valget faller på, for det ser ut som vi liker mye av det samme ;) Masse lykke til med søkeprosessen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki