fredag 17. oktober 2014

JENTEROM INSPIRASJON


1 / 2 / 3 / 4 / 5 
Siden forrige post var gutteromsinspirasjon, må jeg jo vise frem litt inspirasjon til jenterommet også! :) 6-åringen i huset ønsker seg rosa rom og sengehimmel. Det siste skulle jo nesten jeg også ønske meg! :) Liker fargenyansene i det første bildet, at alt ikke må være knæsj rosa. På det andre bildet syns jeg de har fått frem en fin balanse med varme gråtoner og noen lyserosa detaljer. De siste bildene liker jeg godt, fordi de viser at ikke ALT må være rosa på et jenterom! Liker spesielt godt effekten med den skrå kanten på fargen på veggen. Jeg får gruble litt til og se hva vi lander på til jenterommet! :) 

2 kommentarer:

  1. Så mye lekker inspirasjon! :) Blir rett inspirert! :)
    kos deg med planleggingen av jenterommet!
    klem

    SvarSlett
  2. Takk Bella, gøy du blir inspirert! Er jo så masse fint man kan gjøre, det gjelder bare å ikke gjøre ALT på en gang.. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki