tirsdag 4. oktober 2011

BUTTERFLY CLOCK

Jeg har tidligere vist sommerfuglene på jenta sitt rom. Denne gangen har det kommet opp noen på kjøkkenet! Min egen versjon av den nydelige Butterfly Clock




Klokken er gammel, gammel, i alle fall 10 år gammel. Inni var det opprinnelig et gammelt fotografi som jeg ikke syns var noe fint. Så jeg skrudde av toppdekselet og malte svart inni. 


Sommerfuglene er klippet ut av litt tykt papir, har brukt de samme malene som HER, bare forstørret de litt. 




På veggen ved siden av henger en egenlaget plakat med teksten "Drikk mer vann". 


Håper på å vise litt større deler av huset snart, er bare vanskelig å få tid til å rydde OG ta bilder i dagslys! :) Denne uka er mannen bortreist med jobben og kommer ikke hjem før fredag ettermiddag. Så da er det ikke mye jeg rekker før ungene er i seng. Heldigvis er jeg så heldig å ha svigermor og svigerfar her frem til onsdag, og ungene koser seg masse sammen med de. Da følger og henter de i barnehagen, da blir det ikke så lange dager for barna. 


Litt mer av kjøkkenhjørnet. 
Den fancy alarmdingsen i taket, og utsikten mot hytta i treet og åkeren. 


På torsdag og fredag må jeg kjøre fra barnehagen kvart over 7 for å rekke jobben, så rekker jeg akkurat tilbake litt før fem før barnehagen stenger. Ikke noen god følelse for mammahjetet på slike dager, men ungene storkoser seg heldigvis i barnehagen, og det er veldig sjeldent de har SÅ lange dager. 




Slik ser forresten den orginale Butterfly Clock ut, dersom noen skulle være i tvil! :) 
Bilde lånt herfra. Skal nok ikke se bort i fra at jeg ønsker meg denne en gang i fremtiden, men enn så lenge er jeg fornøyd med min billigversjon. Kanskje du har en billig klokke du kan fikse litt på? 

13 kommentarer:

  1. Kjempefin variant du har laget!!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lage sin egen variant :)
    Ble skikkelig fin den :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Den där gjärilsklockan är ju så fin! Men din version va minst lika bra!! :-)

    SvarSlett
  4. Den er så kul den klokka! og syns kopien din er minst like bra:) Digger plakatene dine, må jeg bare si. Skal prøve å lage noen av mine egne, ville være fine julegaver:)

    God dag til deg!
    -Ellen Louise-

    SvarSlett
  5. Billigversjonen var nydelig, synes jeg :)

    SvarSlett
  6. Så stilig klokke og så fin blogg du har!!

    Du jeg lurte på en ting som jeg tenkte å spørre deg om, men finner ikke mail adr. din... Kanskje du kan legge igjen et lite spor inne hos meg så hadde jeg blitt kjempeglad!!;) Så tar jeg kontakt med deg når jeg har fått tak i mailadr din!! :)

    Hvis ikke kan du sende et pip på:
    ida_krist@hotmail.com

    Klem Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  7. Denne var jo like kul som originalen, og ikke minst mye billigere! :)

    SvarSlett
  8. Mye bedre enn orginalen. Synes du skal bruke pengene dine på noe annet;o) Er jo morsomt å ha sin egen vri! Rent og stilig!

    SvarSlett
  9. sv: ja, du skal få to lodd om du bare linker :) hyggelig at du likte kortene og knaggen :)

    SvarSlett
  10. STILIG klokke.
    Smart og krativt!

    Takk for fine ord hos meg!

    Herlig blogg du har.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  11. Takk for tilbakemeldingen! Den får fungere som en liten "forandring fryder" fram til jeg får tid og anledning å fikse noe annet.

    Armene mine er bedre, forsøker å ikke taste så mye på dataen... Men det er jo så mye jeg har lyst til å skrive og gjøre på den der hersens Mac'en ;)

    Nå som høsten setter inn for fullt tenker jeg å se nærmere på NDB ---

    Håper dere trives i nye huset!

    klem fra Anne Therese Ü

    SvarSlett
  12. Super tjekket - enkel og elegant - du kan være yderst tilfreds med din egen variant - og huske at skrive den anden på ønskesedlen - så kommer den nok flyvende hjem til dig på et tidspunkt.

    SvarSlett
  13. Smart! Har også siklet litt på den sommerfulg-klokka, men den var jo riktig fin den du hadde laget. Kanskje det var en idè for meg og.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki