lørdag 1. oktober 2011

MAL TIL SOMMERFUGLER



Flere lurte på malene jeg hadde brukt til sommerfugl-fargelappene mine, og her kommer en link til malen min som dere kan laste ned gratis. Klikk på "File" øverst til venstre og velg "Download original". Printes ut på A4, da er lappene like store som en fargeprøvelapp, og det grå feltet er der teksten på lappen er. 


NB! Bildet er ikke høyoppløselig, klikk på linken her for å laste ned dokumentetKlikk på "File" øverst til venstre og velg "Download original".

Super dekor på barnerom eller andre steder der du vil ha inn noen små, skjønne detaljer! Fargene velger du jo selv ut i fra hvilke fargeprøver du stjeler med deg hjem fra malerforretningen.. :) 

12 kommentarer:

  1. Å, disse malene har jeg veldig lyst å laste ned...
    Men kommer bare "Not found".
    Nydelig slik du har laget det til i innlegget under her.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Takk for raskt tips, May Helen! Nå håper jeg at det skal være i orden!

    SvarSlett
  3. Tusen millioner takk for at du delte;) Jeg har nemlig lurt litt på hvordan man gjør det. Jeg er jo langt inn i barneromverdenen om dagen og suger til meg det jeg kan få av inspirasjon:)

    Ha en strålende søndag:)

    SvarSlett
  4. Takker :-) Skal lage sånne til barnerommet i kirka. Ble jo så inspirert da jeg var på konferanse på Hamar. Så nå blir det oppussing av barnerom og ny start på barnemøter :-)

    SvarSlett
  5. Flott tips!!
    Jeg laget et lite innlegg om dyktige grafiske designere og lånte noen bilder fra bloggen din, håer det var greit:-) La inn link til bloggen din og Eplabutikken.

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  6. Så det er du som lager disse!? Kjempesøte! Flott og kreativ blogg du har!

    Takk for hyggelig kommentar hos meg - kjekt:) Fortsatt god uke til deg!

    SvarSlett
  7. Tuuuusen takk for at du deler!! Den er lastet ned og skal brukes til dåpen.. Takk,takk :D

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Kjempefin blogg du har, fant deg via Stylizimo. Sommerfuglene dine er akkurat hva jeg har lett etter.
    Takk for at du deler!

    Klem fra Pernille (ny følger)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg fant deg også nå nettopp via Stylizimo,
    og så herlig blogg du har!
    Og sommerfuglene dine er skjønne : )
    Tusen takk for malen.

    Fin helg til deg : )
    Elisabeth

    SvarSlett
  10. Tusen takk for at du er så snill og deler med oss skapertrengte damer.

    SvarSlett
  11. Muchas gracias son preciosas!

    SvarSlett
  12. Herlige sommerfugler! Takk for at du har delt med oss:)
    Har brukt malen din til å klippe ut sommerfugler og festet på et speil jeg har malt. Har blogget om det, sjekk det gjerne ut - www.ex-animo.org

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki