torsdag 29. september 2016

SERIE: VOLTRON PÅ NETFLIX

#Sponset.  
Kikkis planet har et langtidssamarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg dette innlegget som sponset.

Her om dagen fikk vi overraskelses-pakke i posten fra Netflix. Dermed oppdaget vi en ny, spennende serie for barn, nemlig Voltron! Den er en ny versjon av en original tegnefilm fra 1984 - det syns jeg hørtes kult ut. Begge skolebarna likte den veldig godt! Netflix skriver: «I denne splitter nye serien samles fem usannsynlige helter og de flyvende robotløvene deres og forvandles til super-roboten Voltron for å beskytte universet mot ondskap.»
Serien har ingen aldersgrense, men jeg tenker den passer for barn fra ca 6 år og oppover. Minstemor syns ikke det var SÅ spennende å følge med på. :) 

Hos oss teller vi ned til søndag, da reiser vi nemlig til Qatar på ferie! Vi skal besøke broren min og familien hans som bor og jobber der nede. Det blir spennende! Barna gleder seg til stort fly, lengre flytur og til å treffe de vi kjenner der borte! I dag ligger temperaturene på ca 35 grader i hovedstaden - så vi er veldig spente på hvor varmt det er når vi kommer dit, og hvordan vi takler varmen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki