fredag 29. april 2011

BRYLLUP!



Til ære for prinsebryllupet i England og på Prydelig-bloggen sin oppfordring viser jeg bilder av min brudekjole! 




Vi giftet oss 28. juni 2003. Jeg hadde en enkel elfenbenshvit kjole med nydelig slep, svakt skimrende broderi på brystet og langs kanten nede som ikke kommer fram på disse bildene. Min mamma hadde krone da hun giftet seg, og det syns jeg var litt spesielt og fint og ville bruke det jeg også - kanskje det blir en tradisjon som flere i familien vil følge?

Bli med på Prydelig sin utfordring du også – vis bilder av din brudekjole! 

9 kommentarer:

  1. Så fin! Mamma hadde også krone - en kniplingskrone - som var søt.

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Skulle ønske jeg hadde en brudekjole å vise frem :-)

    SvarSlett
  3. Så fiiiiiiine bilder. Nydelig brud var du! :)

    SvarSlett
  4. Så vakkert!
    Du var virkelig en flott brud!
    Kjolen var helt klart min stil, enkelt og stilrent :)

    SvarSlett
  5. Å, NYDELIG...
    Er bare innom for å si TUSEN TAKK for at nettopp meg var så heldig å vinne i blogglotteriet til
    Mrs Hardy :)
    Har hatt problemer med å bestemme meg, men nå er valget tatt og sendt til Manuela...
    Gleder meg til den ankommer. Vet akkurat hvor den skal få henge og gjøre meg og en av KROnPRINSESSENE glad ;)
    Flink du er forresten...
    Lager innlegg og linker så snart den er på plass.

    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Tusen takk for fine kommentarer! Veldig gøy å se andre bloggeres brudekjoler via Prydelig!

    Kronprinsessene: Veldig gøy å gi bort en plakat til deg! Har ikke fått beskjed fra Manuela hvilken du ønsker ennå, kanskje du vil gi meg beskjed direkte hvilken du ønsker, så går det litt fortere? :)

    SvarSlett
  7. åh så vackra ni var! Jättefina!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki