fredag 1. april 2011

PUSSLERIER

Jeg er helt overveldet over responsen på give-awayen min! Til nå er det 65 stk som har meldt seg på, og jeg har fått svimlende 79 følgere og 84 "liker" Kikkis planet på FacebookGosh!! Det er MYE mer enn jeg kunne drømme om, det er så utrolig gøy og virkelig veldig koselig at dere liker bloggen min! 


Jeg lovet jo et par trøstepremier, så nå har jeg såvidt begynt produksjonen! 


 Mørk og lys muffins.



Jordbær med krem?




Satser på at det blir noen lekre muffins til slutt! 





Det er fortsatt tid å melde seg på dersom du vil vinne noe av dette, legg igjen en kommentar under dette innlegget - trekning er mandag 4. april! 


Ønsker alle en fin fredag! 

2 kommentarer:

  1. Fantastiske muffins! Nesten for fine til å bli lekt med. :-)

    SvarSlett
  2. Velfortjent, du har en veldig fin og koselig blogg!

    Blir spennende med trekningen i dag Ü

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki