mandag 4. juli 2011

TANKER OM BARNEROM

Som jeg har skrevet tidligere gleder vi oss veldig til mer plass og hvert sitt rom til ungene. I den forbindelse har jeg prøvd å se for meg litt hvordan vi vil ha det og laget en liten collage til Milly og Tobias sine rom - sånn bare for gøy, og for å samle tankene litt. 

Alle bilder er stort sett av ting vi har fra før, eller som ligner på det vi har, som er lånt fra produsentene. Tanken er at vi ikke trenger å kjøpe så veldig mye nytt - håper vi, kanskje bare litt praktisk oppbevaring til leker etterhvert. 



Rosa, rød, orange.
Milly sitt rom har rosa panel og kork på gulvet, som skal være veldig mykt, varmt og behagelig å leke på. Det liker vi! Ellers har vi teppe fra IKEA, bokser og putetrekk fra Blafre, gul plastoppbevaring fra Søstrene Grene, rosa sengesett. (Vi har ikke akkurat dette med Pingu, men det var da det rosa jeg fant på nett i farta.) Orange bokstav, den vi har er fra Panduro, og så tenker vi å ha flere av egne trykk på veggen.  


Milly må også ha ny seng, og da har vi ikke landet helt hva vi gjør, men muligens hun skal få sove i skuvsengen som vi fikk i bryllupsgave av min familie som er arvet fra min morfars gårdsbruk. Den er så nydelig, og jeg syns det hadde vært så fint om den ble brukt igjen, etter å ha stått mest til pynt på kontoret vårt her i Oslo. Mannen i huset er ikke helt overbevist - ennå... :) 


Blå, grønn, hvit. 
Tobias sitt rom har blått panel og kork på gulvet. Egensydde vimpler, og egendesignede trykk er tanken også på gutterommet. Bokser fra Blafre, lampe og lekeoppbevaring fra IKEA, sengetøy fra Princess. 


Drømmesengetøy til Tobias sitt rom fra Roomate funnet hos Sprell
Kanskje en potensiell jule- eller bursdagsgave? 

Fint å drømme seg bort i friske produktbilder på nettet i alle fall! :) 

6 kommentarer:

  1. Så mange fine ting, blir i godt humør av å se på bildene :) Ekstra morsomt å se på jentetingene siden datteren min har nesten samme navnet, kun én bokstav i forskjell :D
    *♥*

    SvarSlett
  2. Ser ut som det kommer til å bli kjempefint! Likte spesielt godt fargene på jenterommet. Veldig fine sammen :-)

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Dette er herlige innslag på et barnerom ja! Og så gode farger! Stilige bilder!!!

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Likte begge kjmpegodt!
    For noen vakre collager du har laget!
    Fikk lyst på vannis av Millys farger, herlig!

    SvarSlett
  5. Mycket fina saker! Det är ju så kul med barnrum för det finns verkligen hur mycket fint som helst att inreda med. :-)

    SvarSlett
  6. Så mykje fargerikt og fint! Tenker det blir kjekt å innrede barnerom! Det kosar iallefall eg meg med:-)

    Klart du kan låne bilder - berre kjekt det!

    God sommar vidare!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki