tirsdag 23. august 2011

SNIKTITT PÅ BADET

Blir noen "sniktitter" om dagen, når vi ikke har kommet helt i orden i noen rom ennå. 
Det er nok å ta tak i her hjemme hos oss for å si det sånn! 


Vi prøver å bli ferdige med ett rom om gangen, men det er så mye som skal gjøres, så jeg merker at jeg plutselig holder på et helt annet sted enn der jeg begynte når jeg er i gang med rydding og sortering. Derfor er det fint med sånne glimt, så kan man bare unngå å få med alt rotet i bildet, ser jo så strøkent og fint ut! (Ikke realitetsblogging disse bildene med andre ord.) :)





Herlig dobbel stråle for å fylle badekaret - stas for barna når de bader! 
Utsikten fra badet mot sandkassen og blomkål-åkeren. 




Dobbel vask har vi - fikk bare med den ene på bildet. Og stor fossefall-dusj! 


Får vise mer av badet senere, må bare rydde LITT til der først! :)


Ønsker alle som er innom en fortsatt god uke! 

8 kommentarer:

  1. Heldig dere som koser dere med å pusse opp hus og har fått større plass...De er noe jeg drømmer om som jeg håper blir en realitet en gang...

    Drømmer om et eget hobbyrom...smil..

    Digga krana med to stråler. Utrolig kult design og veldig praktisk..

    So long...

    SvarSlett
  2. Kjempefint bad! Sånn dusj vil jeg også ha. Får bli ved en senere anledning.
    Legger bloggen din i bloggrullen min jeg, for jeg liker den så godt.

    SvarSlett
  3. Så flott det blir! Her er badet langt bak på oppussingslisten, desverre ;)

    SvarSlett
  4. Synes sånne sniktitter er veldig koselig jeg! :) Gøy å se hvordan dere pusler og ordner i huset. Husker fra vi flyttet at det tar TID å få ting sånn som man vil, så kos dere med rydde-fikse-ordne prossessen, det blir nok sånn som dere drømmer om snart! :)
    Herlige svarte detaljer under her også! :)
    KLEM til deg

    SvarSlett
  5. Ser ut som dere har fått et fint bad :D
    Ønsker deg også en super Onsdag :)

    SvarSlett
  6. Utrolig fine sniktitter dette da! Digger badet deres :)

    Ha en finfin onsdagskveld
    Signe

    SvarSlett
  7. Hehe - så morsomt at flere kommenterer at vi pusser opp - det gjør vi heldigvis ikke! :) Vi har flyttet rett inn i et fint, ferdig, gammelt hus, uten de store oppussingsprosjektene, men likevel tar det lang til å komme seg i orden. :)

    SvarSlett
  8. Elsker badet ditt, Kikki!
    På mitt bad henger kortet jeg fikk av deg, men teksten om familien. Jeg elsker det kortet, og de ordene. De gleder meg hver dag. ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki