torsdag 11. august 2011

FORELSKELSER PÅ EPLA

I morges kikket jeg tilfeldigvis innom Epla, og der hadde jammen meg Marianne fra Olivias tatt med en av mine plakater i sine forelskelser! Å så glad jeg ble - tusen takk! Marianne har masse fine produkter i sin butikk, spesielt liker jeg porselenssmykkene med nydelige tekster. 


Går meg ofte hus forbi (som det heter, rart uttrykk i grunn), om mine produkt er med på forsiden, skulle gjerne fått beskjed fra Epla når noen linker til mitt produkt. 



Uansett, veldig koselig når jeg oppdager det, sånn helt tilfeldig! 

I dag har jeg vært på et veldig spennende forretningsmøte (ikke så formelt som det høres ut som!) 
her i byen, forteller mer om det over helgen! 

2 kommentarer:

  1. Finfin plakat! Og jeg må jammen meg begynne å bruke epla mer, jeg er et håpløst vanedyr og handler stort sett på etsy. Men det er jo bedre å støtte opp om Norsk design og brukskunst tross alt :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Det er alltid stas å være med på Epla sine forelskelser :) Det kiler i magen både når mine forelskelser får være på forsiden og når noen er så søte å ta med mine ting i sine. Jeg synes også det er artig hver gang noen "kjente" fra bloggene jeg følger er med så jeg legger merke til når du er med ;) *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki