søndag 15. januar 2012

HURRA!

Vi har bestilt oss ferie til Thailand i februar!


Min bror jobber som pilot i Quatar, og det gjør at vi som familie får ekstremt rabatterte priser på biletter én gang pr år.  Og når han skal gifte seg der så må vi jo ta turen hele storfamilien, og flere tanter og onkler méd! Føler meg utrolig heldig som har denne muligheten. Å - som jeg gleder meg til et lite avbrekk, til late dager og gode stunder med familien! (Spent på laaaang flytur med to små, men det skal nok gå bra! Gode tips og råd i den forbindelse mottas med takk!) :) 



En annen ting å rope høyt "HURRA!" for er at jeg er nominert til "årets mest kreative mammablogg" hos Foreldremanualen!! GOSH - den så jeg ikke komme!! Jeg er helt overveldet og utrolig, utrolig takknemlig for en nominasjon i den kategorien! TAKK! 
Om du vil stemme på meg eller en av de andre nominerte bloggene kan du gjøre det ved å klikke her



5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flott nominasjon!! Så mange flinke der inne, krysser fingrene for deg! :)

    Thailandturen er jeg veeeeldig misunnelig på, åh, som jeg lengter etter sol og varme. Det er dere nok vel fortjent!

    God og fin uke til deg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med ferier i Thailand. Det er alltid godt å reise litt.
    Hilsen og en finfin mandag.
    allesistgut :)

    SvarSlett
  3. Heldi som får rabatt! Såklart man må dra da:) Hehe. Skal til Thailand i mars vi. Gleder meg:D Kjempeland! Fly med små barn? Nei, ingen lure tips igrunn. Kanskje ha med noen aktiviteter de kan drive med på flyet? Kan bli litt kjedelig og langtekkelig å sitte i ro i så mange timer.

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Åh, du er heldig som skal
    til Thailand... og i februar
    av alle mnd :) Det høres veldig
    deilig ut!!!

    OG, gratulerer så mye med
    nominasjon!!!

    Mange klemmer! :)

    SvarSlett
  5. Så gøy!! -Både med tur og nominasjon! :) Det høres jo veldig deilig ut med et avbrekk fra hverdagen og sol og varme..
    Gratulerer med nominasjonen! Du inspirerer mange! :)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki