fredag 4. mai 2012

GIS BORT!

Har du noe du ønsker deg til kjøkkenet? Eller trenger du ny hårføner, kanskje en rettetang? Nå har du sjangsen til å vinne et gavekort til en verdi av kr 500,- hos Whiteaway.no! På hjemmesiden sin skriver de: "På WhiteAway.no finner du et bredt utvalg av kvalitetshvitevarer, støvsugere og annet husholdningselektronikk til ekstremt konkurransedyktige priser." Dessuten har de fri frakt - det liker jeg! 
Reglene er som følger: 
Ett lodd for kommentar i dette innlegget - legg igjen mailadresse om du ikke har egen blogg slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. 
Ett lodd for å være eller bli følger på bloggen. 
Ett lodd for å dele link til lotteriet på din blogg. 


Totalt tre lodd!  
Trekningen er 13. mai. Lykke til!


Premien er sponset av Whiteaway.no

59 kommentarer:

  1. Flott premie! 2 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  2. Så flott! Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  3. Ønsker meg ting til kjøkkenet ja! :)
    Deltar med 1 lodd:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  4. Får aldri nok kjøkkenstæsj! ;) To lodd på meg: ett for å følge (som jeg allerede gjør) og ett for kommentar :)

    *krysser fingrene*

    //Beate :)

    SvarSlett
  5. 2 lodd på meg :) Håper på vinnerlykke :)
    Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett
  6. Wohoo, 2 lodd på meg:) er følgjar og kommenterar her;) god helg! Mvh hertug_piggtorn@hotmail.no -Åshild-

    SvarSlett
  7. 2 lodd på meg :) Jeg har også en Give Away, om du lyster :)

    SvarSlett
  8. jeg har lagt meg til som følger:)Ett lodd på meg.Satser på at det er vinnerloddet;)Koselig blogg du har!
    el@online.no

    SvarSlett
  9. Hei og hopp! Hurra! Jeg er med og tar 2 lykkelodd. Glad fredag til deg.

    SvarSlett
  10. Prøver lykken med to lodd for kommentar og følger :)

    SvarSlett
  11. Oh, spennende :) Tar 3 lodd jeg. Trenger rettetang! ;-P

    SvarSlett
  12. Ja takk, 3 lodd til meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. Artig gi-bort! Jeg blir med - 1 lodd til meg! :)
    //Lill Therese

    SvarSlett
  14. Trenger sårt en ny støvsuger så må jo bare prøve meg! ;)
    2 lodd på meg da!

    SvarSlett
  15. Et lodd tar jeg...
    Super blogg du har..

    Hilsen Elizabeth
    eliwestby@hotmail.com

    SvarSlett
  16. *krysser fingrane for ny støvsugar*
    3 lodd på meg :)
    Ha ein fin kveld :)

    Klem frå TanteB

    SvarSlett
  17. Så flott premie!! Jeg prøver lykken med 2 lodd:) Ha en fin søndag!
    Randi:)

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg :) tonjehenn@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Heisann! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Flott blogg du har! Jeg er selvfølgelig med på giveaway! To lodd på meg takk :-) Klem

    SvarSlett
  20. 3 lodd på meg :)
    katellv@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:-))
    Prøver lykken med 1 lodd her på give awayen din
    fin søndag

    SvarSlett
  22. Håper på lykken med 3 lodd! Therese

    SvarSlett
  23. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  24. White Away er helt genialt!
    Trekker 3 lykkelodd jeg=)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  25. 3 lodd på ei som holder på å komme i gang m blogg - ser litt kjedelig ut enda, men står han av :-D

    Håpe - håpe <3<3<3

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  26. Jeg ønsker meg en stavmikser, og et kjøleskap, og en vaskemaskin, ogogog! Jeg er med iallefall! Ett lodd :)

    SvarSlett
  27. Hei Kikki:) Og takk for hyggelig hilsen hos meg. Godt å høre at jeg ikke er den eneste som tenker at det er greit å bruke det man allerede har.
    Flott give away og jeg blir gjerne med. To lodd til meg takk:)
    Klem Elin!

    SvarSlett
  28. Hei!!
    SÅ gøy gi-vekk.. Jeg trekker to lodd, takk!

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  29. 1 lodd til meg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  31. Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    God helg!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  32. Jeg er med. 1 lodd her. uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  33. Prøver lykken med to lodd jeg også;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  34. Hei! Hei!

    Det er så mye jeg trenger nå,
    men tror det viktigste er en håndstøvsuger,
    som kan ta bort en del av håret fra katten min.
    Det er mye enklere å fare rundt inne i krokene
    med en slik en enn den store, tunge saken.
    1 lodd på meg.

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 1 lodd ッ
    Ha en flott dag!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  36. Krysser fingrene ned 1 lodd :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg satser gjerne ett lodd.
    Mvh Samot, tomabjer@online.no

    SvarSlett
  38. Prøver meg med to lodd, som følger og kommentar :)

    Krysser fingrene og håper på lykkelodd :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    Du har en koselig blogg, og ser frem over å lese mer hos deg :) <3

    SvarSlett
  39. Jeg er med og tar med meg to små lodd i dag :)
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg er med!
    stonehanser@hotmail.com

    SvarSlett
  41. 2 lodd :)
    Følger bloggen og kommentar.
    Mvh Petter Ahlbom
    Mail: petter.konk@gmail.com

    SvarSlett
  42. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg har ikke blogg, men tar gjerne et lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. 2 lodd på meg:)

      grotan@hotmail.com

      Slett
  44. Tar 1 lodd og håper på masse vinnerlykke her :)

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  45. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen.
    Hadde virkelig trengt meg en micro eller ett strykejern.
    Har nettopp flyttet,så da så jeg hva jeg virkelig trengte
    mine ting hadde stått på lager i nesten ett år :)
    Jeg trekker 2 lodd, følger & kommentar..
    Har ikke blogg,så her er min e-mail adresse
    canim_monica@hotmail.com
    Stor varm hilsen fra Monica Karin

    SvarSlett
  46. Hei. Jeg er med. tar 1 lodd :)

    papyk_26@yahoo.com

    SvarSlett
  47. Jeg tar med meg to lodd i kveld.

    Mvh,
    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  48. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  49. 2 lodd på meg ♥

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem

    SvarSlett
  50. Blir gjerne med. :-)

    Ett lodd på meg.

    Mvh.
    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki