fredag 2. november 2012

SUKKERTØY

Søte Ida med bloggen Sukkertøy for øyet har åpnet egen nettbutikk! Jeg regner med du har vært innom bloggen hennes, i alle fall om du surfer litt på interiørblogger innimellom? ;) 
Jeg har vært så heldig å hjelpe Ida med litt grafiske ting til butikken, som header og noen knapper, og som takk har jeg fått en superkoselig og personlig pakke i posten! Bloggedamer altså, og bloggeverden.. Dette er bare noe av det som var i pakken, noen skjønne skåler skal jeg vise litt senere. Den lilla hjerte-nøkkelhengeren hadde jeg fra før, men jeg syns den passet så fint sammen med disse fargene! Tusen takk, snille Ida, og gratulerer med åpning av nettbutikken! 

1 kommentar:

  1. Så koselig å få en personlig gave i posten!
    Og så koselig av DEG som har hjulpet henne også såklart :)

    Ha en fin tirsdagskveld,
    Signe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki