tirsdag 1. januar 2013

OPPSUMMERING 2012

2012 er over, og jeg syns det er koselig å oppsummere litt av året som har gått. Så her kommer høydepunkter, bilder og klikkbare linker fra årets blogginnlegg! 


I januar viste jeg fram eksempler på hvordan andre har brukt sommefuglmalen som jeg har lagt ut, og som er et av de mest populære innleggene her på bloggen. Vi dro på strandtur, og jeg laget kort til valentinesday. 



Februar bød på spennende tider, da skrev jeg innlegget "På egenhånd" etter å ha sluttet i fast jobb, og satset på eget firma. Samme måned dro vi til Thailand i bryllup til min brorPlakaten med personlig synstest fikk oppmerksomhet hos seher.no, ved siden av nyheter om Eurovision og Lars Monsen. Moro. Jeg la også ut gratis print til morsdagen



Vi kom tilbake fra ferie i mars, og vi ordnet til påske og bursdag. Nye puter kom på plass i sofaen. 



I april viste jeg bilder BLÅ bilder, av bursdagspynt, selskap til 2-åringen og i NIB sin utfordring "avhengig av farger". Jeg laget eget kakefat. Bidraget mitt til "vårlig vegg" kom i galleri og ble vist hos Elle Interiør Sverige



I mai skrev jeg innlegget om fotballfrue, med en litt annen betydning enn man kanskje skulle tro. ;) Sommerlige plakater ble lagt ut, og flere sommerfugl prosjekter. 17. mai ble selvfølgelig pyntet til og feiret, og vi hadde ordentlig sommertemperaturer! 



Smokkene ble sendt til Sabeltann i juni - en stor begivenhet! Vi begynte å nyte uteplassen mer og mer! Mannen og jeg feiret keramikkbryllup



Juli viste jeg frem ferdig malt dukkehus, vi hadde en super ferie, og begynte å drømme om å bygge hus - igjen.. :) 



August hadde jeg mine "5 minutes of fame" i Rom123, og hadde dilla på iskaffe. Pute fra Høytrykk fikk plass på soverommet.



September var loppesesongen i gang for fult! Bidraget mitt i NIB sin utfordring "invitér" kom på galleriplass, og jeg begynte i ny jobb, og måtte ta en liten bloggepause



Selv om jeg hadde bloggepause var jeg på Instagram i oktober, og bloggingen tok seg opp etterhvert. Fireåringen hadde bursdag, det ble feiret med lilla Hello Kitty selskap og min første kake med marsmallowfondant! 



I november la jeg ut gratis plakat til farsdag, og vi fikk nye kopper i hus på nettopp denne dagen. Jeg fikk eksemplarer av Eplas jul 2 der jeg bidro med mitt julebord. Nye plakater ble lagt ut, og jeg var på kjempekoselig bloggetreff.



Bidraget mitt "jul i vårt hus" kom i NIB sitt galleri i desember - stor stas, blant mange flotte bidrag! Jeg la ut gratis gavelapper både pastellfarger og mer tradisjonelle. Pepperkakehus kom på plass og vi feiret julaften hjemme hos oss. 


Ganske mye som har skjedd på ett år rett og slett, når man samler det sånn! Håper 2013 skal bli et minst like bra år, og ønsker det samme for deg! 
Vi hadde en veldig koselig feiring sammen med familien i går, til langt på natt. Ungene var også våkne lenge, og fikk med seg litt raketter før de sovnet sånn i ni/ti-tiden. Men de sover jo ikke lengre på morgenen av den grunn, så i dag var det morning kl 0720! Jeg er litt trøtt.. :) Men vi har ikke mange planer i dag, så jeg får sove etterhvert. Kanskje ungene også får til det, i morgen er det jo full hverdag, med barnehage og jobb. Ha en fin første dag i det nye året! 

7 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Du hadde virkelig et begivenhetsrikt år med masse spennende som skjedde:)kjempefint å lese og sjå dine vakre bilder!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er når man samler det slik at man ser hvor mye som skjer igjennom året ;)
    Nydelige bilder, gleder meg til å følge deg videre :)
    GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. For et innholdsrikt år du har hatt - håper 2013 blir minst like flott!

    Godt nyttår :)


    // Jorun

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder! ♥
    Gleder meg til mer fra deg i 2013.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!

    For ett hærlig bloggår! Gleder meg til ett nytt.
    Så mye flott inspirasjon å hente :0)

    SvarSlett
  6. Så masse fine bilder!! Ønsker deg et fint og godt år videre :) Klem Henriette

    SvarSlett
  7. Så fin oppsummering! Jeg har vært litt ute av bloggverden det siste halvåret, så nå fant jeg jo masse innlegg hos deg jeg ikke har sett!

    Godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki