mandag 31. desember 2012

NYTTÅR








I år skal vi feire nyttår hos min søster, så jeg slipper å tenke på noe som helt av borddekking og pynt - veldig greit det også i blant! :) Disse bildene er fra fjorårets nyttårsbord, da hadde vi 16 gjester til bords her hos oss. En kjempekoselig kveld! Alle bildene kan du se her. Satser på like god stemning i kveld, og ønsker alle en strålende feiring i kveld! TAKK for at dere leser, kommenterer og inspirerer meg til å fortsette! 

Jeg har forresten glemt å skryte av at bidraget mitt kom i galleriet til NIB sin utfordring "jul i vårt hus". Stor stas, blant mange flotte bidrag! Tusen takk til flinke NIB-jenter! 

6 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og dine - ha en fin feiring i kveld:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord! :) Godt nyttår til deg og dine, håper dere får en fin feiring! Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2013!
    klem

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker inspirasjon, fra i fjor eller ei ♥

    Og tuuusen takk for en hyggelig overraskelse i går kveld, jeg prøvde å kommentere da, men iPhonen var visst ikke særlig samarbeidsvillig :)

    Kos dere i kveld og godt nytt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013 :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett
  5. Nydelig dekket bord. Ønsker deg riktig godt nytt år:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki