fredag 8. mars 2013

JENTEKVELD!


NIB utfordrer oss til å vise  bilder av jenteparty denne måneden. Jeg er superglad i å "dille" til fest, ordne små detaljer som forhåpentligvis skal gjøre at gjestene føler seg ekstra velkommen. Muffins er også en slager, ikke den fancy typen, men Toro sin 1-2-3 pakke, jeg innrømmer det gladelig. :) Superenkelt, og i tillegg er den glutenfri! Å pimpe den med litt fersk bringebær i fyllet og på toppen gjør at smaken blir ekstra frisk og god syns jeg.

Nelliker er en takknemlig blomst, den holder seg lenge, trygt plassert i et stødig norgesglass med skinnhank som jeg laget i fjor. Jeg syns det passet å blande disse friske fargene sammen - ga vårfølelse i stua! Trebestikk er kjøpt på Etsy, samme med den sorte og hvite snora. Lappene med velkommen og damesko på har jeg laget selv og printet ut. Papirsugerør fra 13 her i Tønsberg. Keramikkskje fra Søstrene Grenes. 

Klikk deg inn her om du trenger mer fest-inspirasjon!

26 kommentarer:

  1. Wow! Virkelig lekre bilder og styling! Blir formelig sugd inn i bildet og får lyst til å gå på jentefest med en gang, hehe. Blir det ikke galleriplass med dette bidraget, så skjønner ikke jeg! Lykke, lykke til i utfordringen! :-)

    SvarSlett
  2. Så utrulig nydelig bidrag,herlige farger og detaljer:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. For et nydelig bidrag! Herlige bilder, og jeg sitter her med vann i munnen ;-) Hihi. Ønsker deg masse lykke til og ei gog helg med mye smil og latter. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Jentekvelder er fine :) Særlig når det blir så gjennomført pyntet som dette her. Lykke til og god helg :)

    SvarSlett
  5. Et nyyydelig bidrag!
    Hadde ikke sagt nei takk til invitasjon fra deg, nei ;)

    Lykke til og finfin lørdag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  6. Så nydelig bidrag!! :) Herlige bilder og digger vasen med nellikkene! :)
    Ha en fin lørdag!
    klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint!
    En deilig stemning i bildene dine :)
    Masse lykke til,
    monica

    SvarSlett
  8. Skikkelig jentete og veldig koselig. Liker så godt nelliker selv. En litt undervurdert blomst.

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  9. Tuuusen takk for så fine kommentarer! Dere er de beste!!

    SvarSlett
  10. Trodde ikke jeg likte nelliker jeg, men ser jeg kanskje må forandre mening:)
    Herlige bilder, fine farger og detaljer. Liker vegglampa di veldig godt. Lykke til!
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.

    SvarSlett
  11. Beautiful photos, I like the idea with spoon
    Thanks for visiting me :)

    SvarSlett
  12. Hei!! takk før koselig kommentar inne hos mæ! Du har et nydelig bidrag, I LOVE IT!!!!!! Freshe bilda,- ser du e god m kamera :-) Æ legg mæ til som følger!! fin søndag til dæ!!!!!!

    SvarSlett
  13. Så nydelig bidrag. Superfine detaljer og ikke minst bilder.
    Lekkert rett og slett.

    -malla-

    SvarSlett
  14. Så fint bidrag! Er ofte i tønsberg, har mange fine interiørbutikker der. Men hvor ligger 13?

    SvarSlett
  15. Jeg kommer gjerne på jentekveld hos deg!:-) Klem

    SvarSlett
  16. Så kult bidrag altså!! :)) Digger!

    God uke imorgen!

    Klem

    SvarSlett
  17. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Supert, for da fant jeg deg :)

    Herlig bidrag du har også :) Gleder meg til å følge deg :) Har kikket litt på bloggen din nå, og du virker som ei kreativ og veldig flink jente :)

    Titter innom deg igjen :)

    Ha en fin uke :)
    Klemmer :)

    SvarSlett
  18. Fine bider, lillatonar mot blå/turkis er nydelig :-)

    SvarSlett
  19. Her kunne jeg definitivt ha trivdes på jentefest! Deilig sukkersøtt for skjønne damer!

    Ha en videre strålende uke!

    SvarSlett
  20. Knasande fint bidrag!
    Toro muffins er ein slager her i huset òg.. så enkelt og kjapt alternativ til "ordentli" hjemmebakst.. ;)

    SvarSlett
  21. Lekre bilder med nydelige farger!

    Lykke til i utfordringen! :)

    //Beate

    SvarSlett
  22. For en herlig kombinasjon med farger ♥ Dette var virkelig lekkert så dette stiller du nok sterkt med :) Lykke til i utfordringen og takk for en kjempekoselig kommentar hos meg. Så morro at du liker bildene mine :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og håper du har hatt en fin start på den nye uka.

    Klem fra Therese

    SvarSlett
  23. Så herlige farger. Likte spesielt fargen på bordet, og sammen med fargene på blomstene ble det helt nydelig! Utrolig flott gjennomført jentekveld, blir inspirert til å ha en selv;) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  24. Ah, nydelig! :) Spennende å se hvem som blir plukket ut! Jeg rakk/orket ikke bli med denne gangen, menmen. Kommer alltids nye muligheter.
    Håper alt er bra med deg, og at vi ses igjen snart! Har lyst til å skravle mer med deg!:)

    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki