onsdag 28. desember 2016

NYTTÅRSINSPIRASJON


Borddekking / Kake / Photo booth / Sort bord / Negler / Stjernebord / Glass 

Jeg syns det er gøy med nyttårspynting - den éne dagen i året da man kan ta den helt ut med glitter og stasj! På alt fra negler til bordpynt! Jeg liker å prøve å begrense innkjøp, og heller bruke det jeg har i huset, og det skal jeg prøve denne gangen også. Litt har jeg kjøpt inn for en billig penge, for eksempel servietter og lys må man jo ha. Men duk, foto-props og annen dekor blir gjenbruk. 

Her har jeg samlet litt inspirasjon og tips til borddekking, pynt og annet morsomt. Hva med for eksempel ha en "foto-avdeling" med gøy tilbehør? Du kan laste ned å printe ut selv fra linken under bildene. Et annet tips som jeg har brukt mye er å navne glassene til hver enkelt gjest, i alle fall hvis det er mange gjester! Sparer mye forvirring, ekstra kjekt for de minste som kanskje ikke husker hvor de satte glasset sitt sist. Enkelt gjort med papirtape på glasset, eller med en stettring nederst på vinglasset. Blir nok siste variant hos oss i år, hvis du lurer på hva jeg mener kan du se en tidligere variant her.  

Håper du fant tips og inspirasjon i dette innlegget! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki