torsdag 27. januar 2011

PROFILBILDE

Driver å endrer litt på bloggen for tida, gøy å mikse og trikse litt. Kom på at jeg kan vise hvordan jeg har laget bildet av meg på toppen og på profilen min. Sitter og lurer på om jeg skal ta det bort, begynner å bli litt smålei av å se bilde av meg selv hver gang jeg går inn her. Men vet liksom ikke helt hva jeg skal bytte med, så enn så lenge får jeg sitte i fred. 


Bildet er tegnet i Photoshop med utgangspunkt i et fotogtafi.

Her er bildet jeg brukte, tatt på Gardermoen av alle steder, mens vi ventet på å reise til Tyskland - det var faktisk Milly sin første flytur - hun var bare litt over 2 måneder. 


Litt som gjenstår fortsatt.. 


Fått på klær - har brukt et filter som ser sånn ut: 






Fiks ferdig! Tar lang tid å tegne alt, men det er gøy og så blir det litt spesielt uttrykk. Tennene var skikkelig vanskelig å få til, anbefaler å ta et bilde der man har munnen lukket hvis du vil prøve deg på dette! :) 


Tutorialen jeg fulgte for å lære meg teknikken er skrevet av Melissa Evans og du finner den her

Nå ble jeg i alle fall lei av å se meg selv! Får se om jeg får fikset litt på headeren i løpet av helga - har du tips til hva jeg kan legge inn i stedet? Møber? En vase? Tegning? Foto? Mange muligheter der altså.. 


I kveld får vi naboene til oss på "kino" - det blir så koselig! De har en gutt som er like gammel som Tobias, og vi er i samme barselgruppe. Stas med gode naboer! 

5 kommentarer:

  1. Hei, hei! Liker det grafiske uttrykket ditt, kan nesten minne litt om svenske isa (www.isa.nu/shop).

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hilsen fra Frk.Fjong Ü

    SvarSlett
  2. Så kuult. Hva man kan gjøre med photoshop altså!!

    Liv

    SvarSlett
  3. Du er så flink du! Skulle ønske jeg hadde vært så kreativ jeg også;-)

    SvarSlett
  4. Dere er søte da!
    Frk. Fjong: Isa er supernydelig, så det tar jeg som et kompliment, takk!
    Photoshop har uante muligheter - jeg kan endel men har fortsatt mye å lære. :)
    Irene: Du er ikke så verst kreativ selv syns jeg!

    SvarSlett
  5. Så gøy å se at det bildet var deg, og hvordan du laget det! :)
    Bloggen din har blitt veldig fin. Koselig å pusle litt med layouten i blant synes jeg også!
    Ha en fin helg.
    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki