mandag 24. januar 2011

PLAKATER

I dag er min siste dag i permisjon, i morgen er det jobb for fullt mens mannen skal være hjemme med lillegutt i 10 uker. Så i dagen i dag skal jeg nyte mest mulig og ikke stresse med alt som burde gjøres. En bonus er at jeg i dag fikk vite at vi sannsynligvis får barnehageplass til minsten i samme barnehage som storejenta fra 1. april! Juhu! 


Legger ved bilder av noen flere eksempler på plakater som jeg har laget. 












Vil du ha en slik til noen du kjenner kan du bestille i min Epla-butikk - til gutt her eller til jente her. God mandag! 


4 kommentarer:

  1. Nyyyt siste permisjonsdagen. :)
    Veldig fine plakater! Flink du!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Nyt denne dagen til det fulle.

    Synes du er kjempeflink til å lage plakater :)

    Klem, Gøril.

    SvarSlett
  3. Så fine disse var da! Flink du. Lykke til med jobboppstarten! :)

    SvarSlett
  4. håper du har hatt en fin dag på jobb!
    de er så kule de bildenen dine! :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki