tirsdag 25. januar 2011

COCO-POPS

De som er innom bloggen her har kanskje fått med seg at jeg er over gjennomsnittet (?) glad i bokser. Her om dagen fikset jeg ennå en, herlig med gjenbruk!

 Denne gangen var det en liten Coco-pops-boks som får gjøre nytten som penneholder. 


Vi kjøpte en pakke med små bokser frokostblanding, og nå har Milly virkelig begynt å like de - men det blir ikke Coco-pops til frokost hver dag altså! Veldig sjelden hun får så søt frokost.. 




Ikke store innsatsen for å forandre denne boksen, jeg målte bare opp sidene på boksen og skar ut i tykk kartong (2 mm), noen rester jeg hadde spart på så klart, fra permen på en gammel tegneblokk. 


Så limte jeg de på innsiden av boksen, og nå er den så stødig og fin! Blir nok flere slike etterhvert som frokostblandingen forsvinner. Boksen får selvfølgelig gjøre nytte for seg på kjøkkenet.


Passer så fint sammen med de andre tapetserte Blafre-boksene mine, og andre bokser.

5 kommentarer:

  1. Så mange lekre bokser!!
    :) :)

    Hmm... Får jo lyst til å gjøre det samme selv.

    Ha en fin kveld.
    :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin. Er så bra med enkle, men likevel supersmarte løsninger. Kule cocopops!

    SvarSlett
  3. Ah, du e så kreativ. Fantastisk ide.

    SvarSlett
  4. Så smart!
    Og den ble kjempefin! Et blikkfang! Gult er kult! ;)

    SvarSlett
  5. Takk! Dere er alltid så hyggelig og positive!
    Veldig gøy å gjøre noen små prosjekter som ikke krever så mye. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki