fredag 25. februar 2011

Estrada-pute

kjøkkenet har jeg en illustrasjon fra Catalina Estrada som jeg har klippet ut fra et blad. Via Art at heart fant jeg disse putene - med Estrada print! DET hadde vært gøy å hatt.. Illustrasjonene er så utrolig detaljerte og fint laget! 

Friske og fine vårfarger! 



Tror denne er min favoritt. 



Herlige detaljer og friske farger! 



En annen favoritt fant jeg gjennom den fine bloggen Designhund - verdt en titt innom! Pute fra Envelope
Tror denne kunne vært fin sammen med min turkise pute med grafisk mønster? Har lyst på en ny pute i prosessen med å finne meg sjæl sånn interiørmessig! Turkis og lysblå er farger som jeg tror jeg aldri blir lei av, så det tror jeg blir min hovedfarge på stue og spisestue. 


Selvsydde puter, disse to tror jeg skal bli værende i sofaen. 


Denne var jo også nydelig, men litt mer passende på barnerom kanskje. 


Var en snartur innom Fretex i lunsjen i dag og fikk meg meg litt smånips i glass og turkis hjem, får se om jeg får tatt bilder i løpet av helga. 
Fin fredag og god helg til alle! 

6 kommentarer:

  1. oOo her var enda flere fine puter. Var nettopp inne hos designhund :D
    Syntes putene i sofaen din som du allerede har er lekre! :D Men sliter også litt med den røde tråden i sofaputene våres.. Mye fint, men alt sammen?! Litt kræsj.. men men, det ordner seg nok med tiden ,tenker jeg.
    Fin fredag i stua!

    SvarSlett
  2. Takk - du har jo så fin og fargerik stil, så hos deg passer det fint! Syns ikke det passer like godt her hos meg.. :)

    SvarSlett
  3. for noen herlige puter ;)
    likte det siste og det med bilene...

    SvarSlett
  4. Takk Manu - puten med biler er selvsydd så det varmer ekstra! :)

    SvarSlett
  5. Puter er moro, var veldig søt den siste her da...
    Tror jeg snart skal gi meg ikast med et pute,- og dynetrekk til Lille C.

    Du er forresten ♥ -lig velkommen å delta på min GIVE AWAY! Du finner sikkert noe fint å ha på veggen der ;)

    Ha en fin dag i solen!

    SvarSlett
  6. Jeg er med - kjempemye flott hos Going Danish! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki