søndag 4. mars 2012

PAPIRDUKKE

Jeg skrev tidligere om ispinne-spillet som jeg har funnet for å få tiden til å gå på de lange flyturene til Thailand. En annen ting jeg fant er denne nydelige papirdukken! 
Syns det var så herlig enkel strek og friske farger. Vi har pakket inn små overraskelser som ungene får undervegs på turen, og da er det GULL med slike gratis ting! Last ned denne og flere "klær" gratis her



Dette er et innlegg som er laget på forhånd, og som postes automatisk mens jeg er ute og reiser. 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Denne var jo kjempe fin :) Jeg printet ut den med ispinner også, og det ble en suksess for vår lille treåring! Takk for at du deler og finner så mange herlige ting! Ønsker deg en fin søndag, klem fra Ella

    SvarSlett
  2. Superkul! Takk for at du deler :)

    SvarSlett
  3. For en koselig blogg! La meg til som følger, jeg! Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki