lørdag 6. november 2010

SOFAKROK

Slenger meg på NIB sin novemberutfordring: Stue!


Et glimt fra vår sofakrok. Sofa fra Living, selvsydde puter med stoff fra Etsy. 



Litt mer oversikt. Ikke spesielt diskret høytaleren på veggen bak der, men skikkelig god lyd i alle fall! :-) 




Bord fra Skeidar. Buffer tror jeg det het, finner det ikke lenger på nett. Bordet er på hjul og har ikke bein men flere rom under å ha ting i. Boksene vi har er fra Eurporis, og passer perfekt i både farge og form. 






Endring. Rart hvordan man forandrer mening med årene, denne vasen tror jeg aldri jeg ville tatt inn i huset for noen år siden. Men nå syns jeg den er litt sånn stygg-fin!






På motsatt side av stua. Her har vi spisebord, her er noen få bilder av den. Både bord og stoler fra Finn.no. Lysekrone fra Lampehuset. 


Spennende å se alle de flotte stuene der ute! 

3 kommentarer:

  1. Så morsomt at du fant meg, takk for koselig kommentar! :)
    Jeg likte sofakroken din, så kul de putene! :)
    Og jeg er så enig når det kommer til den vasen, for noen år siden, no way, men når jeg så bilde av den nå tenke jeg, "Kul, litt edgy"! :)

    SvarSlett
  2. Liker sofakrokken din. Veldig ren og klar. "Vasene" med Gerbera er kult.
    Ha en fin uke!

    allesistgut :)

    SvarSlett
  3. Koselig stue du har. :) Og helt genial den ukesmenyen! :)
    Jeg har en award til deg hos meg!
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki