onsdag 22. juni 2011

MINI-MUFFINS

Vi forbereder oss til flytting om dagen. Godt i gang med pakkingen er vi ikke, vi er kjent for å ligge litt på latsiden og heller ta noen skippertak mot slutten. Det blir nok slik med denne pakkingen også, men vi prøver da. :) 


Noe vi også prøver er å "spise oss ut av skapene" som det heter, og få tømt fryseren så vi slipper å flytte på mye mat. Det positive med dette er at jeg har hamstret muffinsblandinger! Så her om dagen bakte jeg noen muffins - på en helt vanlig hverdag! 


Jeg hadde noen konfekt-former liggende, så jeg ville prøve å lage noen mini-muffins. Var ikke sikker på om det ville funke, men det ble så bra! Kommer definitivt til å gjøre det igjen! Tenker å prøve på noen kake-pops med disse små kakene, til prinsessen sin bursdag kanskje? Håper at det skal la seg gjennomføre å feste de på en pinne. 






Her om dagen fikk jeg en nydelig pakke i posten fra Sukkertøy for øyet, fordi jeg har hjulpet henne med å lage ny header. En av tingene jeg fikk var denne nydelige dukken! Ble helt varm om hjertet over slik omtanke fra en ukjent bloggvenninne.  Tusen takk Ida! 

Fortsatt tid til å bli med å feire mine over 100 følgere - bli med på lotteriet mitt her

9 kommentarer:

  1. NAM!

    Snille Ida som sendte pakke. <3

    Ønsker deg en fiiinfin kveld!

    SvarSlett
  2. Så lurt med minimuffins!! Det må jeg prøve en gang.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Legg gjerne ut litt tekst og bilder hvordan du lager cakepops;)
    Lykke til med pakkingen. Bare husk å merk absolutt ALT!!!! Nøye;))

    SvarSlett
  4. :) Så søte de var! Og de ble ikke tørre? Da skal jeg prøve sånne snart jeg og! :) Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  5. Marthe: Oppskrift pa kake-pops kan du finne her:
    http://www.bakerella.com/category/pops-bites/cake-pops/
    Skal legge ut min versjon når jeg får laget den! Takk for pakketips!

    Kristin: De ble ikke tørre! Stekte de sammen med vanlige store, men tok ut de små litt før de andre.

    SvarSlett
  6. Hvor lenge steker du slike minimuffinser? de var kjempesøte! *♥*

    SvarSlett
  7. Kjempe søte muffins. God ide å lage minimuffins som pops, det skal jeg prøve en gang. :)
    KLEM

    SvarSlett
  8. Mie: Stekte de ca 8-10 minutter tror jeg.. Fulgte bare med på når de begynte å bli gyldne på toppen. :)

    SvarSlett
  9. Holy great mother of God, så nydelige bilder du tar!! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki