torsdag 23. juni 2011

ENTEN ELLER..

Glansdagen nærmer seg med storm! Gleder meg mest, men er også litt spent på å møte flere av dere med-bloggere der ute! 


På dagen satser jeg på vanlig mørk ola-bukse og en enkel genser. 
Så er det jo spørsmålet om hva man skal ha på seg på festkvelden.. 
Har sett flere blogger legge ut bilder av flotte festkjoler.. Har ikke så veldig mange (eller fine) kjoler selv og jeg er heller ikke den som kjøper nye kjoler for én slik kveld. Men her er de to kjolene jeg vurderer, de er ganske forskjellige. 

Den sorte kjøpe jeg i fjor høst, et impulskjøp fordi jeg måtte ha noe til Tobias sin barnevelsignelse. Den grønne kjolen er gammel, gammel - så gammel at jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt den. Kanskje det var på Uff her i Oslo for mange år siden. 



Tar jeg den grønne vintage-kjolen er det ikke lett å gå i ett med mengden i alle fall.. :) Men så er jeg redd den kanskje ikke er fin nok?


Liker egentlig ikke de sorte perlene på kjolen så veldig godt, men det var da den kjolen jeg fant den gangen. 


Skal du på Glansdagen? Legg gjerne igjen en link til egen blogg om du har antrekket klart - eller ikke! :) 

12 kommentarer:

  1. Jeg synes begge disse kjolene var fine jeg, og jeg er sikker på at du blir fin uansett hvilken du velger. Selv har jeg ikke antrekket klart. Det eneste jeg vet er hvilke sko jeg skal ha på meg. :)

    SvarSlett
  2. Hold da op, hvor er de begge smukke - på hver deres måde!
    Kan godt forstå, at det er svært at bestemme sig...

    SvarSlett
  3. Jeg stemmer på den grønne, syns den ser helt nydelig ut. Og jeg vil jo egentlig gjette at det er flere enn deg som kommer i morsomme og fargeglade kjoler, så en i mengden klarer du nok å snike deg til å bli uansett.

    Det ble ikke glansdagen på meg denne gangen, men håper å bli med om det arrangeres igjen. Det høres jo helt utrolig morsomt ut! :)

    (Har du forresten sett det jeg skreiv på veggen din på fb?)

    SvarSlett
  4. Datoen kræsjer med venninnen min sin bursdagsfeiring, så hun blir nok prioritert denne dagen.

    Gå for grønt! Tror den vil være knallfin jeg, og om du ønsker gjøre den enda mer festfin er jo det en enkel sak med et annet, bredt belte, skjerf i halsen eller smykker som gir et enda mer festpreg. Kjolen er knallfin den. :)

    SvarSlett
  5. Føler faktisk at den grønne er mest deg?!
    Sikkert fordi du bruker en del grønn i plakatene dine, samt at jeg ser grønt i margen når jeg scroller meg nedover...
    Men den svarte var lekker da!
    Hvorfor kjøpe nye kjoler når du har to flotte å velge i.. ;)
    Lykke til med valget.
    Fin blir du uansett...
    Jeg er omsider i mål med antrekket og blogger kanskje om det i morgen.
    Håper vi sees i Oslo :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Velg den grønne! Den var helt nydelig.
    Har en lik selv, bare at den er sort med kirsevær på. =D

    SvarSlett
  7. heier på den grønne, sikkert mange med sorte kjoler, og da kan du boltre deg desto mer med smykker og annet tilbehør :) *♥*

    SvarSlett
  8. Jeg synes den grønne kjolen var nydelig. Sikkert helt fantastisk med et smykke i sterke farger til. Kos deg! :)

    SvarSlett
  9. Jeg heier også på den grønne. Håper vi sees i morgen!

    SvarSlett
  10. Den grønne var knallfin da!
    Har bare lagt ut et utsnitt av mine kjolealternativer. Men går nok for den med blomster....



    Lotte

    SvarSlett
  11. Hei, takk for sist, veldig koselig å bli kjent med deg. Du var forresten superfin i den grønne kjolen :-)

    SvarSlett
  12. Hei og takk for sist! Det var kjempekoselig å møte deg! Fint å se at man finner tonen i virkeligheten også etter å ha blitt kjent via bloggen. Håper vi treffes igjen!

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki