tirsdag 27. desember 2011

INSPIRASJON NYTTÅR

Vi planlegger nyttårsfeiring hos oss med 16 gjester til sammen, store og små. Da må det søkes litt inspirasjon! Heldigvis har min kjære hovedansvaret for maten, tipper jeg står for dessert og pynt, pluss generell organisering. :) 



Jeg syns det er gøy med nyttårspynting - det må vel være den ene dagen i året man kan ta den helt ut med glitter og stasj! Jeg liker å prøve å begrense innkjøp, og heller bruke det jeg har i huset, og det skal jeg prøve denne gangen også! Blir mer blått og turkist tipper jeg, det er det jeg har mest av med tanke på farger. 


. . . 


We are planning a new years eve party at our house for 16 people - this is my inspiration for decorating and table setting!

4 kommentarer:

  1. Takk for at du deler herlig inspirasjon til nyttårsbordet :) Og så fin blogg du har - legger meg til som følger jeg!
    Ha en flott romjulstid videre :)
    Klem Pauline

    SvarSlett
  2. Herlig inspirasjon til nyttår!

    De har fått det SÅ fint i det nye huset:-)

    Skikkelig lekre bilder frå kjøkkenet. Søstera mi falt pladask for flisene og vil veldig gjerne ha slike på sitt nye kjøkken. Kunne eg fått vite leverandøren, så eg kan tipse ho, hadde ho blitt superglad:)

    SvarSlett
  3. Fint med ha en fest. Jeg skal feirer litt rolig i år. Masse gøy til dere. :D Godt nyttår.

    SvarSlett
  4. Veldig mye fin inspirasjon her! Ønsker dere en herlig nyttårsfeiring og alt godt for det nye året :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki