onsdag 21. desember 2011

I RUTE?

Skulle ønske jeg kunne skrive at vi er i rute med jula, at treet er pyntet, alle gavene pakket inn, alle kakene ferdig bakt.. Men det er de ikke. Minstemann har fått oppkastsyken, nå håper vi bare at vi andre skal slippe! Og at vi blir ferdige før jula kommer. Så får vi bare leve med at huset ikke er strøkent, og heller prøve nyte tiden sammen, og ikke tenke på alt som skulle vært gjort. 
. . .
Kommer sterkere tilbake senere. Alle bilder i dag er lånt fra Weheartit

6 kommentarer:

  1. Så kjedelig med omgangssyke... Får håpe dere andre slipper unna!

    Jeg har bare en julegave igjen nå, og i morgen skal vi ta den store handelen av julemat og vaske litt. Men det blir ikke noe skrubbing av kriker og kroker, jeg vil heller bruke tida på å kose meg. :)

    SvarSlett
  2. Jeg er absolutt i rute. God bedring til minstemannen din. Nydelige bilder. Duse og herlige!
    Jeg ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett
  3. God bedring! Og håper dere andre holder dere friske, og at dere får noen koselige juledager sammen. :)

    SvarSlett
  4. Ikke akkurat i rute vi heller! I år ble det kulturtur til Oslo midt i julestria så huset gir ikke akkurat så mye julestemning enda. Men snart...

    Og julegaver kjøper jeg som regel i Hellas i august. Tomme shoppingsentre, aircondition og masse salg. Vennene mine ler av meg da jeg forestrekker en hel dag på en svær mall mens de soler seg. Men den som ler sist ler best, for nå er jeg ferdig og de stresser rundt på senåpne butikker:-)

    Håper dere blir bra og at julestria ikke blir for stri for dere. Stooor juleklem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  5. Håper han blir raskt frisk igjen! God bedring til ham.

    Nydelige bilder!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul. Nyt dagene sammen.
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  6. Tvi-tvi for alt alle er friske og raske hos dere nå!

    God jul til deg og dine - klem fra Bente:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki