lørdag 17. desember 2011

JULEKRYBBE

Jeg har funnet den morsomste julekrybba - gratis på nett! Fra fine Marloes de Vries sin blogg, funnet via How about orange. Last ned pdf, print, klipp ut og lim sammen - VIPS - ferdig! Så søte og morsomme! 


Syns det er fint å ha, så er det litt lettere å snakke litt med ungene om hvorfor vi faktisk feirer jul. 


Copyright Marloes de Vries. 

Milly syns det var SÅ gøy å holde på med den i dag, og spurte i vei: Hvem er det mamma? Og hvem er det da? Så måtte jeg forklare, om de vise menn, gjeteren og engelen. Maria og Josef og Jesus hadde hun kontoll på. 

"Værsågod Josef, her har du en gave til Jesus." 


Herlige figurer, levende illustrert, moro for ungene: anbefales på det sterkeste! 

Last ned pdf gratis herfra

Edit: I dag har jeg bursdag! :)

6 kommentarer:

  1. Denne skal eg skrive ut den dag i dag!

    Ha ein god fjerde adventssøndag! :)

    SvarSlett
  2. Disse var nydelige!!! Må helt klart skrives ut!! :) Takk for at du deler med oss :)

    Han en fin søndag

    SvarSlett
  3. Hahaha, tilogmed jeg som ikke bryr meg om julekrybber i det hele tatt og aller helst ikke vil ha det, ville ha denne!!! Hadde jeg bare hatt en printer som virka!

    SvarSlett
  4. Åh, vilken rolig grej! Den ska jag skriva ut på en gång. Tack för tipset!!

    SvarSlett
  5. Så morsomt at det var flere som likte denne! Gøy å dele! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen! :) For en kjempesøt julekrybbe. Jeg glemmer aldri når gutten min (da 3 år) fikk i oppdrag å pynte julekrybba med bomull som snø, stakkars Jesusbarnet snødde helt ned. Men selv stilte han seg så fint opp og sa fornøyd: SE Mamma så fint, med Jesusbarnet og Maria og Johansen! ;D *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki