mandag 5. desember 2011

GAVELAPPER

De fleste julegavene er ferdig innkjøpt hos oss og over halvparten er ferdig pakket inn. Jeg har laget mine egne pakkelapper i år, og nå ligger disse gavelappene til salgs i Epla-butikken min om du også kunne tenke deg slike. Har laget de i blått, rødt og lys brunt.





I pakken får du to av hvert design: Votter, kaffe/kakao og snøkrystaller. 
Har rask levering på disse, 2-3 dager etter bestilling. Baksiden er blank, så du kan skrive så mye eller så lite du vil. 

Ønsker alle en god start på uken!

5 kommentarer:

  1. ...her er også pakkene snaaaart ferdig! Er så koselig synes jeg :)
    Å sitte og pakke inn pakker og kose seg med det!
    ...lekre gavelapper.. Jeg elsker så klart den turkise/blå ;)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Så søte er de! Liker de med vottene best. Ha en fin fin tirsdag.
    allesistgut :)

    SvarSlett
  3. Knallfine! Hadde vi ikke begynt på prosjekt med å lage egne skulle jeg bestilt dine. Våre er derimot veldig hjemmelaga med bla. en 4årings tolkning av en tegnet snømann. hehe.. Satser på at de som kjenner kunstneren synes det er sjarmerende. :)

    SvarSlett
  4. Oi, så fine pakkelapper. De tipper jeg blir populære.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki