onsdag 23. mai 2012

SOMMER!

De siste dagene har det vært ordentlig sommer her hos oss - utrolig deilig! Utemøblene er på plass på nybeiset terrassegulv, noen nelliker er igjen fra 17. mai, og syrinen blomstrer i hagen. 
Ikke overveldende mye aktivitet på bloggen for tiden av forskjellige grunner. Forkjølelse, sykdom og allergi er en av de, pluss endel hage- og huslige prosjekter som skal gjennomføres. Det nydelige været spiller også inn - vi bruker mesteparten av ettermiddagene utendørs, i hagen eller på terrassen. Kan ikke klage på det! :) 
Ønsker dere en fin uke, og håper flere nyter solskinnet og sommervarmen! 


PS: Velkommen og TAKK til alle nye følgere og kommentarer! Dere varmer  mitt mer enn sola! 
_____
Summer temperatures and flowers from the garden! 

2 kommentarer:

  1. O deilige deilige somertid og terassetid. Og forresten så er jeg såå fornøyd med plakaten jeg bestilte inne hos deg for en liten tid tilbake; ikke storme inn i stua...
    Den henger i yttergangen og er super lekker!!

    strålende solrik uke videre til deg og dine.
    klem klem

    SvarSlett
  2. SÅÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar verkligen din blogg och jag följer..hoppas du följer mig tillbaka:)

    Om du vill ha skön sovrums inspiration, kan du kolla in min blogg:)
    ha en fin vecka.

    LOVE Maria på inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki