tirsdag 8. april 2014

ETSY SPRING SUMMER 2014


For en stund tilbake fikk jeg en herlig, knallrosa konvolutt i posten! Innholdet var en Etsy lookbook til inspirasjon for vår og sommer 2014. Jeg handler av og til fra Etsy.com, spesielt utstyr til bursdager og fest. Jeg har tidligere kjøpt ting som trebestikk, godteposer, pom-poms og washi-tape, billig og bra! Eneste er at man må beregne god tid til frakt, ettersom det ofte sendes fra andre siden av jordkloden - dette kan også være greit å sjekke. :) I lookboken syns jeg det var utrolig gøy å se litt av alt det andre som finnes på Etsy! Alt fra smykker og ringer til bikinier, sko og lampeskjermer! Visste faktisk ikke at det fantes SÅ mye forskjellig der.. Vil du ta deg en tur inn å se på noe av utvalget kan du klikke her - men det kan lønne seg å ha litt god tid for deg selv, det er veldig fort gjort å bli sittende en stund for å se på alt der fine som finnes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki